Kan int motstå :)

Kopierat från: http://elinacederborg.blogg.se/

namn: Emma "Emzi" Forss
födelsedag: Julibarn
hårfärg: Just nu...rödaktigt
intressen: Skriva...

plats: Finland
bok: Pirater av Celia Rees
film: A walk to Remember
magazine: ingen...eller någo...Suosikki
skor: allt med klack (min mamma sku mörda mig)
drink: can answer this
musik: pop/rock

kysst någon: nope 
haft sex: nope
rökt: nope
stulit: nope
stått på scen inför publik: Yeeesh

senaste person:
du pratade med: mamma
du kramade: Tina
du pussade: jag har int pussa nån!
du skrek åt: Lillebror
som krossade ditt hjärta: måst ta en funderare

äger du några converseskor? Tyvärr nej
vad spenderar du dina pengar på? just nu måst jag spara (sweeden here I come) 
senaste konserten? Antti Tuisku på Borgbacken ifall int Splenders konsert i skolan räknas.
vad dricker du för alkohol? Nothing
hur ser du ut idag? sprängd. (som vanligt asså)
favorit hängställe? skooolan :P
hur svarar du i mobilen? "hej" eller ifall jag inte känner personen "Emma Forss"
politiker du tycker om? öööh..Thö President

hur många par skor har du: Int många
var har du ont: Fysiskt eller psykiskt?
vad lyssnar du på:   bilarna utanför

Kommentarer
Postat av: Mentorion

:D :D :D

namn: Anders
födelsedag: 16.3
hårfärg: brunt
intressen: läsa skriva resa chatta undersöka lära mig nya saker!

plats: Österbotten
bok: Just nu J.M. Auel The valley of horses
film: dör av skratt åt Asterix & Obelix xD
magazine: National Geographics
skor: svarta
drink: "drick mjölk så älskar du bättre" visdomsord av Victor Hurmio :D
musik: pop

kysst någon: jo
haft sex: jo
rökt: näpp *stolt*
stulit: hm... räknas pennor från jobbet? :o
stått på scen inför publik: Japp :) amatörteater på den lokala föreningens julfest

senaste person:
du pratade med: min kollega
du kramade: min flickvän
du pussade: min flickvän
du skrek åt: minns inte. skriker mycket sällan, typ vart 5:e år el nåt
som krossade ditt hjärta: en tjej :'(

äger du några converseskor? vad är det? konverserar dom?
vad spenderar du dina pengar på? kläder, böcker, saker till huset, mat, maskiner, aktier
senaste konserten? ha int egentligen varit på en "riktig" konsert, förutom som ordningsvakt då, men de va för lite äldre publik så...
vad dricker du för alkohol? vin å öl
hur ser du ut idag? nyrakad
favorit hängställe? skogen
hur svarar du i mobilen? Ja, hej, hallå eller mitt namn, beroende på vem som ringer
politiker du tycker om? Erkki Liikanen

hur många par skor har du: *räknar* minst 10 om man räknar stövlar å sånt :)
var har du ont: i huvet ibland (migrän)
vad lyssnar du på: på jobbet: allmänt surr å prat. annars: radio

2005-10-10 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0