split personality

Ylar som en varg. En hund, någonstans i detta hus, ylar hjärtskärande. Stackarn har säkert blivit lämnad ensam. Ensam. Ensam. Fan vad jag hatar det där ordet. Kan man hata ett ord eller är det för starkt ord? Borde man säga gillar inte?
Stor skillnad, Emzi. Det är ändå ingen skillnad. No one cares! Det är ju liksom sååå ointressant!
Har jag då sagt att det är intressant? Ett inlägg som skrivs när skrivaren ännu halvsover kan ju för crying out loud inte bli intressant!  
Nåmen sluta skriva då. Gå och gör någo annat som ingen sen behöver lida av.
Som vadå, t.ex? Jag har inget och göra kl. halv 7!!! Int orkar jag läsa...fast jag skulle vilja göra det. För det är ju bra att läsa. Man får bättre ordförråd och liknande.
Satan, Emzi. Det där vet ALLA! Du behöver inte berätta. Gå och dränk dig!
Jag bara....jaha....if that is how U feel....bye.... 

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Man kan åtminstone hata känslan som ordet betyder.

Lider hursomhelst aldrig av de du skriver.

Jag gillar emzi för att emzi e just emzi...

2005-11-29 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0