Jag behöver sömn.

Tisdagen den här veckan var härlig(ja jag kan säga så fast det är IA). Min sötnos Julle kom till mig och vi flumma och prata och allt möjligt annat trevligt. Satt vid datorn och var på x3m.
Gud, va trött jag är. Har vakna 6 nu ett par dagar. Jag vill fortsätta sova! E så trött. Tur att det är v-slut snart så får jag sova.


*suck* Intressant info eller hur?

Vitsi jag är tråkig. Borde visst försöka uppdatera lite bättre, men jag har ju sååå myki annat och göra så. Dessutom läser ju ingen så det finns liksom int så himla stor idé.
Sen kan man ju fundera över det varför jag fortfarande skriver. Jaa-a den som sku veta det.

Berätta åt mig om ni vet. Thanks.


Kommentarer
Postat av: Ylle

Hej sockerängel! Jag har samma problem som Du - sömnlös! Det bästa är nog att gå upp och skriva som Du gjorde eller göra nåt annat, att bara ligga och vrida sig i sängen ger ju inget annat än ångest. Skrev precis själv ett inlägg om att inte kunna sova! Sen känner jag precis som Du, varför skriva i bloggen när/om ingen läser. Men jag läste ju Ditt! Så ge inte upp. Det finns alltid nån därute som SER Dig!!! kram

2005-11-24 @ 05:58:47
URL: http://sammie.blogg.se
Postat av: hipsu

aww, gulle :) ja had de så trevlit ja me! de e alltid trevlit att träffa dig, flumma och fnittra :)

du e int tråkig, skall du veta; jag har aldrig tråkit i ditt sällskap! love U more than anything in the world, sweetie :)

2005-11-24 @ 13:54:28
Postat av: Emzi

Ylle: Jag måste stiga upp kl. 6 varje dag.
Jag skall nog fortsätta skriva.

hipsu: I love U!

2005-11-24 @ 17:37:34
Postat av: Mentorion

Oj, de ser int alls ut som vanligt här :D

Å du vet säkert redan att jag alltid läser ;)

2005-11-24 @ 18:02:28
Postat av: emzi

Ment ~> Joo jag vet. Fick lust att ändra lite...

2005-11-24 @ 19:54:56
Postat av: Mentorion

Men liten text. *tittar med förstoringsglas* ;)

2005-11-24 @ 20:46:54
Postat av: emzi

allt blev lite mindre.

2005-11-25 @ 05:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0