Int många timmar tills december.

Tänk er. Det är den 1 December imorron. Härligt. Vinter, jul, december, bättre kan det inte bli...eller visst men det kommer det nog. Hoppas jag.
Jag skall förbättra mig. Jag skall försöka vara mig själv i alla tillställningar. ALLA, skolan, hemma, i stan, med ALLA människor. Jag undrar om det kommer gå, men jag kan ju alltid försöka.
Jag hatar problem, men ändå skapar jag problem åt mig själv, med att bli orolig och rädd för att bli lämnad ensam. Jag drar mig undan när jag inte vet vad jag skall göra.
Hmm. vad annat kan jag säga?
Imorron skall jag träffa lilla Julle. Vi skall gå till något café och sitta och prata och mysa och planera. Jaa, det blir så härligt! Jag behöver hennes humor och kramar. Vadå närhetssjuk?
Snart får jag träffa min DARLING (vem månne)! Int många dagar kvar. Och sen skall det pratas och kramas (i snöhög elr int) och annat trevligt. Det blir HÄRLIGT! Jag kan verkligen inte vänta!

Får se hur det blir med mina problem. får se får se.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0