I fall without my wings I feel so small

Jag är en feg liten människa som springer bort när det blir svårt och jag inte orkar mer. Visst är det så? eller hur?eller hur? Jag gjorde ju det redan. Men varför varför varför? Hur kan man vara så dum?
Kanske jag bara borde ta itu med mina problem och sen känna mig helt superstolt över mig själv, men jag tror inte att jag klarar av något sånt.
Fega lilla människan, med inget liv och inget ansikte. Hon syns inte. Hon blandas in med alla de andra människorna som är mera värda än hon. Hon finns inte. De ser inte henne. De bryr sig inte.
Gå bort.

Kommentarer
Postat av: Patti

Du skriver underbart bra, du skriver med ren inlevelse och sanning. Man hör att varenda ord kommer från hjärtat och detta är något som berör.

Vet precis hur det känns och hur du känner. Jag är själv den som springer istället för att stanna upp och tar tag i problemet.

Om det spelar någon roll, tycker jag det är bra nbloggar du skriver och nu har du fått en till som läser de...

2005-11-30 @ 07:01:02
URL: http://tankebubblan.blogg.se
Postat av: Emzi

Va trevligt! :)

2005-11-30 @ 14:53:02
Postat av: Elka

Emzigummanlovely. *krama*

2005-11-30 @ 15:59:31
URL: http://diaryofanoddrubberduckie.blogg.se/
Postat av: Emzi

Nellegummanlovely. *kram*

:)

2005-11-30 @ 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0