Förstår du?

Jag orkar int int int int! Förstår ni mig???
Nää det gör ni ju inte, men ni tror att ni gör det.
Ni tror att ni helt vet precis hurdan person jag är. Nej jag är inte sån. Nu krossar jag alla era tankar om mig. Förlåt (jag menar int alls det där.).
Redan en från klassen har märkt att jag inte är den person jag är i klassen. Jag är två olika personer.
Den som är JAG och den som inte är jag, den som är mitt skydd mot världen.
Den blyga och den inte så blyga.
Den glada och spralliga.
Förstår ni?

Kommentarer
Postat av: Mentorion

undrar om int alla e olika i olika situationer...
om man ser på andra så verkar de ju vara så utåtriktade och populära och roliga precis varsomhelst, medan man själv är tråkig och tyst i obekväma situationer. eller spelar de bara en roll? kanske de också går hem och harmar sig när de inte sagt nåt bra utan istället gjort bort sig?
jag vet inte. men jag önskar ofta att jag skulle ha sagt något helt annat än vad jag egentligen sade...

2005-11-28 @ 21:52:32
Postat av: Emzi

andra e alltid det man själv vill vara.

2005-11-29 @ 05:20:35
Postat av: Mentorion

mm...

2005-11-29 @ 08:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0