Busshat

BUSSAR HATAR MIG!  
Men jag hatar ju också bussar nuförtiden!

De bara förstör ens bra humör och idéer! *arg*

Man är rädd för att bli försenad till praktiken eftersom man tog en senare buss. Nå visst går bussen och får problem och man inte kan fortsätta med den bussen, utan måst stiga av och vänta på nästa. + att det var helt jävla kallt och jag var helt supertrött!

Och sen när man tänker att "Yes. Nu slipper jag snabbare om jag tar bussen, när den åker nu, än metron." Men nähä satan! Den slipper åka en bit men stannar sen och inte kan åka! Perfekt! Den kom nog sedan iväg, men jag kom inge snabbare hem! 

Fans bussar! 


Kommentarer
Postat av: Mentorion

*undviker bussar så mycket som möjligt*

2005-11-28 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0