Chaotic life.

Förnyad blogg. (not).
Lite ändrad kanske, men det är väl bara för att jag ändrar med tiden. Allt ändrar hela tiden. Jag är inte mera den jag var för en tid sen. Jag är inte längre den lilla flickan jag var i lågstadie eller högstadie. Jag har ändrat en massa på en kort tid. Ingen märker det antar jag. De jag är med nuförtiden är inte de samma som kände mig då, så det kan inte se ändringen. Lite synd är det. Jag vill visa åt alla att jag har ändrat åt det bättre hållet, tycker jag.
Nyåret kommer vara min ändring. En vändpunkt. En ny start. 2006 kommer bli bättre än 2005. Jag har bestämt att det skall bli så.
Jag grät för ett par dagar sen och fattade att en kompis haft rätt hela tiden. Jag hade mått konstigt...kanske även dåligt ett par dagar. Hon frågade hela tiden. Jag svarade förstås att jag mår bra, men jag mådde inte alls bra påriktigt. Jag ljög inte rakt...jag bara inte visste ännu då. Det låter väldigt konstigt att någon annan kan veta när man själv mår dåligt, fören man själv har fattat det. Men så var det.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Let's make 2006 the greatest! ;)

Ibland kanske man är så upptagen med att visa att man mår bra så att man glömmer sig själv.

2005-12-31 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0