Book Of Shadows

Såg Van Helsing idag. och åt en massa godis. illamående to the max. Men whatever. Har int äti någon bra mat idag, bara godis och Coca Cola. Ja, jag vill ju bli fet och må dåligt! Och varför skulle du bry dig?? Jag skall inte äta hälsosam mat.
Imorron skall lilla jag köpa julklappar. Ja, jag har pengar som tur. Om man e pank så kan man ju inte köpa någonting. Måst hitta någo trevligt.
Herregud. Snart är det ju iväg till Sweeden. OmG. I'm so happy! Herregud. Måst tömma kameran och börja tänka på vad jag skall ta med. Lite nervös e man ju förstås. Galen som man är.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Ja ha int sett den, va den bra?

Ta med tandborste å dig själv!

2005-12-07 @ 17:58:43
Postat av: Emzi

Den var helt superbra!!

xD

2005-12-07 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0