Årets sista blogginlägg.

Nu undrar jag verkligen varför jag gick in här och öppnade detta. WHY IN THE NAME OF GOD?!
En timme kvar av 2005. Och jag är verkligen glad över det.
2005 har inte varit himla bra, men även bra saker har hänt.
En superbra sak som har hänt är att jag fått en ny superbra kompis. (Den kompisen sitter bakom mig och äter chips just nu( undrar om hon läser över min axel))
Hon är söt och härlig och jag är glad över det att hon finns. (Jag älskar dig!)
En annan bra sak är eller det är mera en händelse. Min sweedenresa. Jag älska verkligen hela veckoslutet och det var perfekt. Tack till alla er som var där och gjorde veckoslutet det det var.( Jag älskar er allihopa!)

Puss och kram!

GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer
Postat av: a

Gott nytt år! :'D Jag är i allmän lyckoberusning right now och jag är jätteglad att jag fick träffa dig också fast jag inte var med på själva f-träffen för du är en sån där människa man tycker om från första ögonblicket. Jag kanske inte var så trevlig när vi träffades, men det är bara för att jag har rätt så dålig social kompetens, sorry 'bout that.

*strö nyårslyckopulver över*

2006-01-01 @ 01:19:58
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: Emzi

Det var jättetrevlig att få träffa dig med! (jag älskar träffa nya människor i allmänhet)

Jag är asocial som satan, for gods sake! Jag bara blir nervös och börjar babbla totalt osammanhängande.

Från första ögonblicket?! o.O Det var nytt. :)

2006-01-01 @ 17:56:17
Postat av: a

Alla är vi asociala jävlar! Skål och tack!

Och så blev det så märklig situation för vi båda kände ellen men inte varandra och då blir det liksom... konstigt. x')

Jaa. Jag trodde liksom att jag inte skulle gilla dig för jag är så jävla fördomsfull och målar alltid upp felaktiga bilder av folk i förväg och så träffade jag dig och du var liksom alldeles söt och snäll och trevlig och.. mwee. :o

2006-01-01 @ 18:24:40
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: Emzi

So true so true. Tyvärr.

Jag visste nog hela tiden vem du var, men vi har ju inte pratat med varandra någo. Konstigt e inte alltid dåligt. :)

Det ordet använder alla på mig. jag förstår inte varför. (söt). Jag är mig själv and that's all.

2006-01-01 @ 18:33:02
Postat av: a

Jao. x'o

Jo, jag visste vem du var också, men som du sa så hade vi ju inte pratat med varandra.

Men ditt själv kanske är sött? x')

2006-01-01 @ 19:06:16
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: Emzi

Det borde förstöras.


Mitt själv e int sött just nu, det är bara kaotiskt.

2006-01-01 @ 19:15:09
Postat av: a

Yäs. Let's släppa en bomb on it.


Men det är sött också. :')

2006-01-01 @ 19:49:00
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: Emzi

Let's use Nitroglycerin. :P


aww. Thanks. :)

2006-01-01 @ 20:01:08
Postat av: a

Ja! Nitroglycerin! 8D (det ordet och dess innebörd lärde jag mig av kalle anka x')


:')

2006-01-01 @ 21:36:25
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: emzi

Det är användbart. :)

2006-01-01 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0