All I want for christmas is....you

Skall ge en julklapp åt en person idag. Bara för att jag int tror att jag kommer träffa honom någo före jul så måst jag ju ge den då när jag träffar honom eller hur? Logiskt. Julklappar e ju trevliga att ge. Människor blir så glada av det. Dessutom är det ju inte själva julklappen som räknas utan tanken. En julklapp kan säga mycket olika saker åt olika människor. Beror ju oxå på hurdan relation den som ger och den som får har. Till exempel: Om en pojke ger åt sin flickvän så säger ju den att han älskar henne. Eller om man ger åt en vän så säger ju det att man bryr sig om.
Jag filosoferar runt julklappar. Troligen är jag på julhumöret idag även, fast jag har ju jul den 16:e. Helt sant! Jag tar det som den bästa julklappen jag ever fått av min mamma. Jag får åka på någonting jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva, men nu får jag det. Härligt. :)

Snart iväg till praktiken. Blääh. Fast det är ju inte så hemskt som jag vänta mig, men ändå, hellre skulle jag stanna hemma och sova. 

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Det värsta är att komma på vad man ska ge...

2005-12-08 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0