Lalalaa

Nu har även lilla jag följt massan och skapa en. Pressad blir man ju när alla  har en så...int kan man ju vara långt från massan, trenden. Dessutom är det ju roligt oxå. :) 

Just nu har jag ingen aning vad jag borde skriva om. :S Har int så mycket och berätta ännu. Skulle ju alltid kunna förklara varför det är just emmelemzi på adressen eftersom jag tror att det är ett par som undrar över det. Det är en kompis som kom på det åt mig. Hon skrev: emmelemzi e en emziversion av en ängel. ängel=emmel. Jag tyckte att det var så gulligt att jag höll på och dö. :) Det passar ju så bra. :P (eller int, men whatever.)

Nåjaa det var väl allt jag hade och säga.  Ha det så bra allihopa!

:)

Kommentarer
Postat av: iSoLa

hiiih! en blogg! cool.
ja förstår mej int riktigt på domhär, men kanske ja e för gammal...? näääh! int alls väl!?

2005-08-23 @ 10:13:27
Postat av: Emzi

För gammal!? NEVER! Det är bara och skaffa en. :)

2005-08-23 @ 10:16:45
Postat av: Hallonsandra

Emzi! De heter 'det är bara ATT skaffa en' sablar, måst hunt u down and hjärntvätta dej some ;)

Angående bloggfenomenet ser ja int poängen, får tillräckligt med onlineuppmärksamhet på x3m :D tycker jag :P Men u go girl :D :D

2005-08-23 @ 12:13:37
Postat av: Emzi

Det måst du verkligen göra. Bli min privata Moddalärare eller någo.
:P

2005-08-23 @ 12:20:59
Postat av: Mentorion

helmysigt här juh :D

2005-08-23 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0