Books are my life

Jag har börjat läsa igen. Böcker, verkliga böcker. Läste tre böcker på int många dagar, minns inte exakt hur många dagar det var men ändå. Jag bara låg i min säng och läste. Kanske ville jag fly verkligheten som så många människor gör när de tar upp en bok och börjar läsa, eller sen hade jag bara så tråkigt att jag inte hittade på något annat att göra. Jag älskar ju verkligen att läsa. Böcker e bara så härliga och de flesta så superbra skrivna så man blir avundsjuk på skrivarens talang.
Jag skulle verkligen vilja bli författare. Skriva. Kunna leva på att skriva. Det skulle vara livet. Nu börjar jag tänka på boken jag läste som handlade om J.K. Rowling och hennes liv före Harry Potter och hur Harry blev skriven. Härlig bok. Den var på engelska. :) (som om nån behövde veta det.)
Borde antagligen försöka skriva någonting någon dag, när jag får tid, på någon av mina egna hundra berättelser jag har.
Men tid har jag ju verkligen inte. *suck*

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Låter precis som mig... :]

2006-01-10 @ 20:59:39
Postat av: Emzi

:D

2006-01-11 @ 05:51:04
Postat av: .svarta.hjärtat.

XD

2006-01-11 @ 11:27:39
URL: http://tampong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0