Asocial skit.

Jag är hatad. Helt säkert. Nej, nu överdriver jag som vanligt. En kompis gillar säkert inte mej för mina "jag orkar int" eller "jag kan inte" repliker jag säger ganska ofta när hon frågar mig någonstans. Det är en reflex som jag har. Jag drar mig tillbaka. Jag blir rädd. Rädd av att allt skall falla igen som det gjort så många gånger förut. Att  någon skall fatta att den inte alls gillar min stil och hittar någon annan att vara med. Lämnar mig utanför. Börjar prata skit om mig åt den andra och sen kan de stirra och skratta åt mig. (Ja, det har hänt....tror jag...) Jag är rädd för att det skall hända. Jag är rädd för att ge ut mycket av mig själv till människor jag inte känner tillräckligt väl och litar bra på.
Fegis. Ja, det kan man kalla mig om man vill. Antagligen e jag det oxå.
Antagligen är det därför jag sällan får nya vänner eller går med i nya grejer. Blir mera social. 
That's why I sit here all day .

Kommentarer
Postat av: a

Gosh, man tänker för mycket, man bryr sig för mycket om hur andra ser på en och naturligtvis sitter man för mycket vid datorn. x''

Life isn't easy, indeed.

2006-01-02 @ 20:42:46
URL: http://tangentbordstankar.blogg.se
Postat av: Emzi

Ibland skulle man bara vilja sluta bry sig. Sluta tänka. Strunta i vad andra tänker om en.

You don't have to tell me that.

2006-01-02 @ 20:58:00
Postat av: annika

arggh!! blir bara så lessen nä ja läser inlägget.
nej emma. upp me hakan! vetduvad, fundera inte så mycket på vad andra tycker om dj, dom som inte förstår dj som du är behöver du ju int umgås med. var me dom som du kan känna dj trygg med å som du kan skratta med utan att känna dig dålig.
å dom som skrattar åt dig - skratta tillbaka! vad har det egentligen för skillnad om de skrattar?.. FORTS..

2006-01-02 @ 21:36:25
Postat av: annika

dom som e så dumma att dom gör d vill du troligen inte vara med? eller?..
å d finns ingen bättre stil å ingen sämre, själv orkar ja int ta på mig spända farkkun å nån söt övredel varje dag, ja ha tagi mammas ylletröja ti skolan många gånger.. vet int va folk tycker, nån kanske funderar över d å vissa tycker t.o.m att d e kiva :)
så gör precis va som känns rätt fö dj, d e ditt liv du ska leva å int dom andras. lycka till å ha d så bra å kram

2006-01-02 @ 21:41:27
Postat av: annika

fast kanske du mena STILstil å int klädstil.. isf missuppfatta ja hela grejen.. heh. x)du får förlåta mj, ja e flummig

2006-01-02 @ 21:44:04
Postat av: Emzi

Du e härlig! :) Tack! Vilken kommentar liksom! :D

(e du den Annika jag tror att du e?)

2006-01-02 @ 21:44:16
Postat av: annika/acinnaia/paronpajen

joo d e ja.. höhö om du tror acinnaia.. annars int. borde kanske ha skrivi nåt annat jo. man vet ju int hu många annikor du vet..

2006-01-02 @ 22:34:04
Postat av: Emzi

Jag känner faktiskt bara dig. Och ja det var dig jag tänkte på. :)

2006-01-02 @ 22:48:05
Postat av: alisacorner

Best fabriques of Louis Vuitton louis vuitton handbags
louis vuitton replica llouis vuitton purses louis vuitton bags

2007-02-12 @ 06:47:49
URL: http://luis.forumup.us/?mforum=luis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0