Delad klass och gå tillbaka till...roligt...haha

På måndag börjar sen skolan igen. Tyvärr. Jaa-a tyvärr står det där eftersom det inte är något roligt. Inte ens och se klassen igen. Klassen är så delad. De ickerökande och de rökande eller någo liknande. Om int den sen är ännu mer delad, i ännu mindre grupper. Vad vet jag nu om det.
Dessutom har jag den där hemska uppgiften och göra slut. Vilket inte alls går något bra eftersom jag int fattar någo av vad jag skall skriva i hela uppgiften. Dessutom e jag helt skiträdd över att den är helt för kort och att den inte blir någo bra.

Allt känns helt fel just nu. :'(

Kommentarer
Postat av: Ekken

Gummeligumman, kom hit så jag får krama dig.

2005-08-24 @ 13:35:07
Postat av: Ekken

Gummeligumman, kom hit så jag får krama dig.

2005-08-24 @ 13:36:22
Postat av: Emzi

Me want to. So much!

2005-08-24 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0